Relic - Ilmainen anthroroolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Listauspyyntö lähetetty http://hiddenkiss.net/coconut.php
 
PääsivuPääsivu  Latest imagesLatest images  HakuHaku  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään  

 

 Esittele itsesi!

Siirry alas 
+2
Blackfire
Okapiikki
6 posters
KirjoittajaViesti
Okapiikki
Teratavu
Teratavu
Okapiikki


Viestien lukumäärä : 318
Join date : 27.02.2012
Paikkakunta : Kaukana kaikesta.

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeLa 10 Maalis 2012 - 12:30

Tämä kessa on sitä varten, että kaikki pelaajat voisivat täällä esitellä itsensä. Täältä on myös kätevä katsella, millaista porukkaa pelissä on, eikä kaikilta tarvitse erikseen kysellä. Tervetuloa siis kertomaan, millainen kaveri juuri Sinä olet! :3

Tässä vähän sellaisia asioita, joita voisit kertoa, jos et itse keksi mitään sanottavaa (eivät siis ole pakollisia tms.): nimi, ikä, ulkonäkö, luonteesta, roolipelihistoria, kiinnostuksenkohteet, inhokkiasiat, lemmikit...
Siitä vaan reippahasti selittelemään! :3
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackfire
Megatavu
Megatavu
Blackfire


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.03.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Tampere

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeKe 14 Maalis 2012 - 7:58

Taidan esitellä piakkoin Smile nyt on hieman kiirus
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackfire
Megatavu
Megatavu
Blackfire


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.03.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Tampere

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeKe 14 Maalis 2012 - 12:05

Keksisin varmasti itsekkin hyvän esittelyn, mutta kysymykset olivat mahtavia, joten vastaan niihin Very Happy


Nimi: No sitä en kerro mutta ässällä alkaa, ku oon ässä ;D Joomutta Black tai joku tommonen mä voin olla teille, päättäkää ihan tällee jännästi rauhas ite Smile
Ikä: 13w, ihan just 14 :3
Ulkonäkö: Tällänen perus dorka, mustaa kuitenkin eniten puen, ja ihan ok näkönen, nään paljon sen eteen et oon sileäihoinen ja tälläi Very Happy Joo mo. Kauhee sepustus joo... Muuten sori nää hymiöt, tulee niitä pakostikkin tähän. Ainii, ja sitten mulla on muuten ihania asusteita <3 Smile)
Luonne: Joo siis daa mä oon IHQ ei siis näin. Mä oon tällänen hiljanen IRL, mut netis menee lujaa Very Happy Ja muutenki oon aik JIPPIKAIJEI tälläi... Jos innostun varsinki, nii oon tosi hauskaa juttuseuraa. Smile
Roolipelihistoria: Kolme vuotta pelaillut, mutta enemmän muualla netissä. Kokemusta siis on Smile Ehkä eniten juttuni menevät sillein nopeasti, etten niinkuin yksityiskohtia aina kerro. Yritän opetella siihen, mutta se nyt tuppaa joskus jäämään. Oon muuten sit lukivirheinen ihminen että älkää pahastuko Smile
Kiinnostuksenkohteet: MUSAAA <3 Ja sitte kaikki söppänä afro
Inhokkiasiat: Nojaa, vähä kaikki. Eiku siis ei mikää Very Happy
Lemmikki: AFROHIPPIJUPPILUKUTOUKKAAURINKOPUPUPELLEKUNKKUOMENAPOSSUHUUTOFAARAONINJA koira. farao


Viimeinen muokkaaja, Blackfire pvm Pe 16 Maalis 2012 - 8:18, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Okapiikki
Teratavu
Teratavu
Okapiikki


Viestien lukumäärä : 318
Join date : 27.02.2012
Paikkakunta : Kaukana kaikesta.

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeTo 15 Maalis 2012 - 7:59

Hienoa että joku ainakin uskalsi! : D
Btw olisit voinut muokata tuon tuohon aikaisempaan viestiisi Wink
---------------

Ja koska minulla ei ole elämää...

Nimi: Okapiikki, saat kehitellä lempinimiä. IRLissä nimi on hyvin lyhyt.
Ikä: käytännössä 17
Skp: kai mä jonkinsortin narttu olen
Ulkonäkö: Muistutan erehdyttävästi jonkinlaista peikkoa tai muuta vastaavaa karvapäistä metsän asukasta. Siksi kai innostuin niin paljon anthroista? Pääkarvani ovat vaaleat ja silmäni sellaset perusharmaansiniset, eli ainakaan näiden perusteella mua ei voi tunnistaa esimerkiksi kadulla. Pukeutumiseltani olen aika poikamainen, mutta mun päällä saattaa nähdä myös korsetteja tai ihan tavallisia mustia toppeja. Perusvärit vaatetuksessa on siis aika tummia (jos ei lasketa paria isoa T-paitaa) eikä mua silleen kai voi erottaa "massasta" (lue: näytän tavalliselta, en siis sillä tavalla "massalta").
Luonteesta: Kuten jotkut on saattaneet jo huomata, mun tekemisissä ei ole päätä eikä häntää. Mielialat menee vuoristorataa (useimmiten olen ylienerginen ylihärötys) ja jutut heilahtelee reippaasti mauttomuusrajan tuolle puolen. Jokaisen omalla vastuulla siis, millaisia juttuja tulee puhuneeksi (tai ajatelleekis) mun seurassani...
Roolipelihistoria: Yhteensä olen pelaillut kai noin 5 vuotta, urani alkuaikoina pääasiassa susilla ja koirilla, sitten yhdessä välissä hetken hevosilla ja lopulta oikeastaan vain ihmisillä. Ihmisten jälkeen innostuin anthroilusta, joka on toistaiseksi aika uusi harrastus, vaikka anthroja olen piirtänyt ja suunnitellut jo aika kauan.
Kiinnostunut: Miehestäni ja hänen hamsterista, jännistä jutuista, nukkumisesta, lukemisesta, piirtämisestä, kirjoittamisesta, ihmisen kiusaamisesta (omituisilla jutuillani, en siis halua ketään kiusata)...
Inhoaa: Ylitosikoita, kiusaajia, liikaa valvomista, pitkiä ja tylsiä koulupäiviä, herätyksiä, aamuja...
Lemmikki: Superihana hamsterileidi! <3

^ saatan muutella myöhemmin : D
Muoks. 25.7.2012


Viimeinen muokkaaja, Okapiikki pvm Ke 25 Heinä 2012 - 7:25, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
paahde
Tavu
Tavu
paahde


Viestien lukumäärä : 2
Join date : 10.03.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : HML

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeTo 15 Maalis 2012 - 9:11

Nimi: Sano vaan possuksi, niin kaikki hoituu sillä Smile
Ikä: Vappuna 14 ;D
Skp:en mää mies ainakaan oo O.o
Ulkonäkö: Ruskeet hiukset johonkin asti ja kaarevasti leikkattu otsis, pituutta 166cm ja painoo ei pysty kertoo :p Silmät ompi sellaset sinivihreet ja harmaat. Ja pukeudun yleensä pillifarkkuihin ja johonkin huppariin, toppiin, yms. hameita ei tuu käytettyy... minä hameessa.... joo älä unta nää XD Ja ei kaisit muuta sellaset vähäsen pyöreet kasvot taitaapi olla Very Happy:
Luonne: Oon hirvee näsäviisastelija ja sellanen välillä ärsyttävä.... Sitten mie oon sn päivänen säätäjä, että jos mut päästät kokkaamaan niin joo ette ees haluu kuullakkaan... XD Menetän malttini suht helposti, enkä kyllä voi sitten millään antaa missään asiassa periksi, vain perjaatteen takia Very Happy Olenhan minä kuitenkin sellanen ihana ihminen kerran vuodessa joulun alla ;DD Noe ei vaiska oon yleensä ihan siedettävä ja sellanen normaali ja olen huumorintajunen (ainakin tietynlaisen huumorin).
Roolipelaushistoria: No joo ei pysty sanoon mitään, se on sellanen epämmäränen aika joka on sitten ropetettu jos jonkinmoisissa ropeissa O.o Lähinnä jossain massoissa, mutta on jotkut ollut laatukamaakin :DD
Lemmikki: Eip ollee ;(

Muutelen vielä>8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Blackfire
Megatavu
Megatavu
Blackfire


Viestien lukumäärä : 137
Join date : 12.03.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Tampere

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeTo 15 Maalis 2012 - 10:46

ÄÄ niin olisin voinutki mutta unohdin Very Happy No jaa, tässäpä sitä sitte.... Saanko ees tätä laittaa? Sad(

JA JEEE TÄÄL ON PHORUKKAHTA <3 What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
TheHetalia00
Tavu
Tavu
TheHetalia00


Viestien lukumäärä : 42
Join date : 04.03.2012
Ikä : 26
Paikkakunta : Tornio

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimePe 16 Maalis 2012 - 8:09

Nimi: TheHetalia00. Lempinimiä saa keksiä toki:33
Ikä: 14^^
Skp: kyl mä omasta mielestä tyttönen olen
Ulkonäkö: Erotun useastikin muiden joukosta sillä pukeudun omatyylisesti ja oman persoonani mukaan. Olen myös saanut Ernu- leiman. Omistan mustat hieman hartioista pidemmät hiukset. Otsahiukset jotka ovat aina silmillä. Pukeudun usein värikkäästi mutta joskus olen pelkissä mustissa ja näytän silloin joltain ihmeen angsti lapselta. Kollarit ja farkku lengginsit ovat hyviä ystäviäni ja löysät vaatteet. Voin sanoa että en ole mikään laiha enkä hirveään läskikään. Tai no oikeastaa normaalia pyöreämpi joka omistaa paksut jalat XD.
Roolipelihistoria: Olen tässä ehtinyt roolailla noin 3 vuotta vähän siellä sun täällä. Roolipelaan minä muodossa sillä hän muoto ei minulta onnistu lainkaan. Inspikseni vaihtelee välillä, sillä joskus sitä ei ole ollenkaan ja taas joskus sitä on aivan hirveästi. Ropet joissa olen ollut ovat olleet A/M tai julkkis mutta olen roolinut niin eläin aiheisissakin ropeissa. Tämä anthro roolipeli on ensimmäistä laatuaan missä olen.
Kiinnostunut: Japanista,Animesta ja Mangasta, J-rock ja J-Popista, Lempibändejä: the GazettE,Versailles ja An Cafe. Kaikki kirkkaat värit, eriskummalliset vaatteet, Cosplay ja Lolita. Piirtäminen on myös kivaa mutta sarjakuvien tekeminen ei. Kaverit on kivoja myös.
Lemmikki: Koira. Boxerin ja Collien risteytys ja nimi nyt on Tommi
Takaisin alkuun Siirry alas
Dreaww
Tavu
Tavu
Dreaww


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 24.07.2012
Ikä : 25
Paikkakunta : Ken tietää..

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeTi 24 Heinä 2012 - 23:15

Nimi: Dreaww, lempinimen saa tottamaari värssätä. :3 Irl nimestä sen verran että seon tositosi lyhyt.
Ikä: 14 vasta täytetty.
Skp.: Mieheks en ole muuttumassa. B3

Ulkonäkö: Asustus ei oikeestaan oo mitään erikoistakaan, usein tulee käytettyä jonkinsortin pillifarkkuja (jotka ei kuitenkaan purista jalkoja kuoliaiks), kollareita ja legginsejä. Paidoissa enimmäkseen käytän normaaleja pitkähihaisia, erillaisia huppareita, t-paitoja, toppeja.. Sanotaan et melkeen kaikki menee. Mekkoja ja hameita käytän enimmäkseen juhlatilaisuuksissa. Väritaso vierii taaskin niistä tummista vaatteista vaaleiden ja värikkäiden joukkoon.
Hiukset on värjätty tummanrusehtaviksi, kun oikea vaaleanruskean sävy piiloutuu nykyisen alle. Aikeina värjätä ennen koulun alkua jonkinlaiseks punaruskeaksi. Ylettyvät melko pitkästi yli hartioiden ja otsahiukset on sellaiset jännät sivulle kaartuvat, usein saattaa lopahtaa vaistomaisesti melken toisen silmän päälle... = 3=
Pituutta on noin 161cm ja kärsin joskus lyhyyden tunteesta. >w< Painosta en ole varma, monesti kuitenkin ilmestyy palautetta laihuudestani. o_o"

Luonne: Mites sitä nyt pystyis kuvailemaa.. ö x ö No ujoutta/arkuutta ilmestyy tietyissä tilanteissa, kaveriporukoissa ja vastaavissa se puolestaan jää pois omaan nurkkaansa. Puhelias osaan olla, mutta on joskus niitäkin että satun jäämään aiheen ulkopuolelle hiljaisuuteen syventyvänä. Harhailen myös paljon omissa maailmoissani ja silloin saatan lukita kaiken pois ympäriltäni. > 3< Loukkaannun helposti mutta piilotan sen päällisesti usein, sama juttu suuttumuksissa. Huumorintajua ei saa unohtaaaa. Sitä löytyy jos jonkinmoista 8D Säikyn tositositosi herkästi, jonka puolen minusta on moni kaverini löytäny. o 3o

Roolipelaushistoria: Roolimisen alotin monia vuosia sitte, en nyt osaa laskee tarkkaa määrää. Kokemusta on siis monenlaisista ropeista mm. fantasia, eläinaiheet, normi ihmis, A/M jne. Mutta tää anthro rope on mullekki uusi tuttavuus. öwö Vaikuttaa ihan kivalta, tännekki eksyin kaverin ehotuksella. :3 Nii ja tosiaan on tapana roolia minä -muodossa. (luonnistuu paremmin)

Kiinnostunut: Roolipelaus (no huhhuh ku oli paljastus >8D), anime, manga, kirjat, elokuvat (kauhu-, rakkaus-, toiminta-, jännitys-, komedia- jne.), piirtäminen, punanen, krääsän keräily, dataus, valokuvaus, videoiden teko, kuvien muokkaus, musiikki (Vocaloid, Nightcore, Black Veil Brides...), MLP ♥, kirjottaminen ja mitä kaikkee muuta niitä on.
Inhokit: Sipuli (!), liika määräily, toisten aliarviointi, siitepöly, pinkki, jaffa&fanta, kouluaamut ..
Lemmikit: Kaikki edelliset kuollu. Tulossa joskus kaks koiraa ja kait fretti. :33
----------------------

Päätimpä mäki tupsahtaa tänne ja töhersin jotaki itestäni. B) Anteeks jo valmiiks ku tuli nii pitkä.. D:


Viimeinen muokkaaja, Dreaww pvm La 13 Loka 2012 - 12:46, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
PandaHead
Kilotavu
Kilotavu
PandaHead


Viestien lukumäärä : 66
Join date : 19.08.2012
Ikä : 26

Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitimeMa 20 Elo 2012 - 6:28

nimi - sanokaa vaan panda
ikä - se ois kai sit sen 14
skp - passissa ainakin lukee nainen...
ulkonäkö - voisi kuvailla itseäni yhdellä varsin antoisalla sanalla, nimittäin 'blondi' varmasti kertoo teille ihan tarpeeksi ja pätee myös tuhon alempaankin n.n
luonne - blondin lisäksi sanottakoon, että tyttö(?) on täysin hullaantunut pandoihin (ja hevosiin myös!)
kiinnostunut - hevosista ja pandoista, siin ne sit oliki 8-)
inhoaa - vaikka ja mitä, en jaksa korjotttaa Embarassed
lemmikki - onnelinen hevosen omistaja :3
harrastuksia - ratsastus, vikellys ja kuvis (eli piirtelystä tykkäään, tosin enemmän piirtelen maisemia ja hevosia)
lempi makuja - bambu :3 eikusiis suklaata tarkotin :DDD
roolailu historiikkiä - epämääräinen aika, joka on tasan tarkalleen kolmisen vuotta, on tullut pelailtua vaikka ja missä. Myönnettäköön, että on muuten eka kerta kun roolaan hän kertojalla :d tähän nyt ei varmaankaan liity mitenkään, mutta opetuksen lisäksi olen kirjoitellut erinäköisiä tarinoita ja novelleja aikas paljon :DD jaa roolaukset&lomakkeet kirjotan wordillä, koska muuten tulee niin paljon virheitä Embarassed

... jajajaja jos haluut enemmän tietää ni kysy pois vaan :>
...... ja suottaapi olla, ett muutan, suottappi olla, ett en :p
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Esittele itsesi! Empty
ViestiAihe: Vs: Esittele itsesi!   Esittele itsesi! I_icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Esittele itsesi!
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Relic - Ilmainen anthroroolipeli :: Kaikki muu turha | Off-game :: Chat-
Siirry: